Klantbeoordelingen

eKomi - Gegarandeerd echte klantmeningen

Wat vinden onze klanten van onze geboortekaartjes en onze dienstverlening?
Hieronder vindt u gegarandeerd echte meningen, verzameld door eKomi.

06-12-2010 - 13:00:39

Levering was snel en bij elke aanpassing werd dit direct verwerkt!

06-12-2010 - 10:09:44

Wat een leuke kaartjes staan er op de site (veel keus). Na een proefzending waren we eruit, we gaan ze bestellen! Dat ging erg gemakkelijk. Je krijgt vele malen de kans om dingen te veranderen en wijzigingen door te geven (want telkens zagen wij weer kleine foutjes). De verzending ging prima (jammer alleen dat de post aan het staken was).
We zijn erg blij met ons kaartje en het verloop ervan!

06-12-2010 - 10:04:27

Wij zijn zeer tevreden over jullie service. Toen er een wijziging moest worden aangebracht op de kaart was dat geen probleem. En ondanks de staking van TNT kwamen de kaartjes de volgende dag al netjes binnen.

05-12-2010 - 18:08:16

Prima service, groot bestelgemak en tevreden over de snelheid van levering

05-12-2010 - 12:28:32

Service prima, levering prima, kwaliteit prima. Allles top!

05-12-2010 - 12:08:07

makkelijke goede website, wijzigingen zijn de volgende dag al verwerkt. ook krijg je netjes eerst een leesproef wat voor ons erg prettig is. de kaarten worden met grootte zorg verstuurd en komen perfect aan. prijs kwaliteit verhouding is ook prima. al met al, een prima webwinkel

04-12-2010 - 22:22:37

was zeer goed en snel .
maar de persoonen zijn langsaam nog niet verstuurt maar daar zorg ik wel voor
ga zo door uit de kunst ik vertel het iedereen die kaartje nodig heeft

04-12-2010 - 21:02:03

ruim tevreden op alle punten

04-12-2010 - 20:27:47

De service is erg goed. Ik had de drukproef snel in huis en de enveloppen ruim van tevoren. Toen de kaartjes gedrukt konden worden, zijn we voor 12.00 gebeld dat de definitieve proef gemaild was en de kaartjes hadden we de volgende dag in huis. Kortom: we zijn erg tevreden over de service en de kaartjes zijn heel erg mooi geworden!

04-12-2010 - 16:10:11

Het bestellen ging heel erg makkelijk en snelheid van de levering was ook prima, enigge opmerking is dat ik zelf niet kon vinden om me kaartje aan te passen dus moest steeds een mail sturen om veranderingen te laten maken, maar dat werd dan ook meteen gedaan en was prima

04-12-2010 - 14:57:28

We zijn erg tevreden over de service, het verloop en uiteindelijk het kaartje

04-12-2010 - 12:13:43

Contact, service, aanpassingen aan het kaartje, allemaal perfect geregeld. Netjes en snel bezorgd. Erg prettig de enveloppen tevoren te ontvangen. Een deel van de enveloppen plakte niet goed, dus hebben we zelf met plakband moeten maken, dat was jammer.

04-12-2010 - 11:55:32

Wij hebben geboortekaartjes bij La Carte besteld. Wij vonden het erg onduidelijk hoe wij het kaartje in elkaar moesten zetten(lukte ons niet, terwijl wij toch redelijk veel verstand van zulke dingen hebben). tot 2x aan toe klopte het proefexemplaar niet dus dat was ook erg jammer. Jullie zijn sweekends telefonisch niet te bereiken, ook erg vervelend!

04-12-2010 - 11:38:45

Er is een ruim assortiment, dus voor iedereen zit er wel een passend kaartje bij.
De website is overzichtelijk en duidelijk.
Het bestellen van de kaartjes liep gesmeerd. Het maken van aanpassingen ging ook vlot en het was fijn dat het gelijk verwerkt werd. Het personeel aan de telefoon is erg vriendelijk en behulpzaam.
Je kunt goed zien hoe je kaartje er uiteindelijk uit komt te zien door de digitale versie. Prima!
Het verzenden duurde echter even en dat was wel jammer.

04-12-2010 - 11:24:30

heel tevreden over de service, ook telefonisch contact gehad en zeer vriendelijk te woord gestaan en alle medewerking verleend.
de snelheid van levering was conform afspraak.

enige minpuntje was dat de site niet helemaal duidelijk was over hoe je wijzigingen kon doorgeven, sit is echter telefonisch opgelost.

04-12-2010 - 11:20:31

We waren eigenlijk volledig tevreden over jullie service en site tot het moment dat onze dochter werd geboren.
Ze is namelijk op de uitgerekende datum geboren. En jullie hebben een leuke actie waarbij de kaartjes dan gratis zijn.
Dan blijkt ineens dat er weer bepaalde aaangehangen zijn waardoor jullie in de raktijk formeel gezien dus bijna nooit tot het gratis weggeven van kaartjes hoeven over te gaan.
Heel kinderachtig en heel triest. We hadden inderdaad niet alles besteld en betaald 9 weken voor die datum maar wel al maanden ervoor contact met jullie gehad, en proefdrukken aangevraagd. Dit zorgt voor veel meer negatieve reclame dan die eenmalige gratis kaartjes die jullie moeten wegegeven ooit kunnen goedmaken.
Je begrijpt dat wij dit natuurlijk aan iedereen vertellen hoe teleurgsteld we zijn in jullie handelen en niemand in onze omgeving natuurlijk ooit meer iets op jullie site zal doen. En ook zij zullen het weer doorvertellen. Als internet winkel ben je afhankelijk van goede mond-op-mond reclame en dat verpest je voor jezelf met dit erg onsportieve gedrag. Door dus voorwaardes te scheppen waardoor je nooit tot uitkering hoeft over te gaan. Formeel hebben jullie gelijk maar het is erg triest en kinderachtig, en kortzichtig om zo te hadelen. Je jaagt toemkomstige klanten weg.
Want wat een reclame voor jullie site waren wij geweest als jullie gewoon sportief waren geweest. En dat voor zo'n lullig bedrag.,U heeft een kritische beoordeling gegeven op onze service. Wij danken u voor uw opmerking zo kunnen wij onze service blijven verbeteren.
Na een kritische beoordeling onderzoeken wij de order en proberen feedback aan u te geven.
Wij vinden het erg jammer dat u geen goed gevoel heeft overgehouden bij uw bestelling. WIj besteden veel aandacht om een goed produkt te maken. Helaas moeten wij bij de uitgerekende datum aktie regels hanteren. Uit het verleden is gebleken dat mensen met een geplande keizersnee makkelijk gratis kaartjes konden krijgen. Zo is het verrassingsaspect weg. Omdat geplande keizersnee bevallingen 7 tot 8 weken van te voren worden gepland hebben wij deze regel moeten opnemen in de voorwaarden. Wij hopen dat u hier begrip voor kunt opbrengen. Het is echt niet zo dat door de regels niemand in aanmerking komt. Wekelijks hebben wij meerdere winnaars maar dan hebben ze wel min 9 weken voor de bevalling hun bestelling ingegeven

03-12-2010 - 21:54:35

Wij zijn zeer tevreden over La Carte Internet. Het bestellen van de kaartjes (zowel voorbeelden als proefdruk) gaat makkelijk. Alleen jammer dat bij het maken van de proefdruk niet zichtbaar is hoe het kaartje er uit komt te zien (we moesten tekst aanleveren in linker- en rechterzijde, terwijl het kaartje bestond ui t een boven- en onderzijde), maar de proefdruk maakte dat helemaal goed. Het doorgeven van wijzigingen telefonisch verliep heel soepel en snel! De levering verliep ook snel na de bestelling! Wij zijn heel tevreden over La Carte Internet!

03-12-2010 - 21:39:20

Alles is perfect gelopen!
Het uitzoeken van een kaartje (zowel geboortekaartje als trouwkaartje) was een feest door de grote keuze aan kaarten, echt voor ieder wat wils. Soms was de prijs helaas wel wat aan de hoge kant, maar er waren ook genoeg kaartjes die goed binnen ons budget vielen.
De service is super, 1 belletje en de leesproef is aangepast en je hebt de aangepaste leesproef ook direct in je postvak, dat is zeer prettig.
De levering van de trouwkaartjes was perfect, maar de levering van de geboortekaartjes was helaas zo laat in de middag dat we de kaartjes niet meer dezelfde dag op de post konden doen, maar dat is meer een 'fout' van TNT ga ik vanuit.
Maar in zijn geheel zijn we dus ontzettend blij met La Carte!!

03-12-2010 - 19:33:59

de service is goed alleen een kaart met drie vlakken is moeilijk om via de site in te vullen je moet echt een word bestand sturen verder waren we zeer tevreden over de klant vriendelijkheid en de snelheid waar mee we de kaarten hadden gekregen.

03-12-2010 - 14:24:57

Heel makkelijk te bestellen en heel fijn dat alle stappen te volgen zijn! Ook prettig om per post ook informatie te krijgen.
Wat ik verwarrend vond, was dat ik wel de kaarten moest bestellen maar dat de kaart nog niet definitief klaar was. Hier heb ik eerst telefonisch contact met jullie over opgenomen. Toen begreep ik dat ik eerst een leesproef zou krijgen en dat de enveloppen bezorgd zouden worden. Het zou definitief zijn als ik telefonisch akkoord zou geven. Dit stond wel in de brief, niet op de website. Ik werd overigens erg vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon! Bedankt!!

03-12-2010 - 14:18:04

Wij zijn heel tevreden over de kaartjes. Ze zien er goed uit en de service en het bestelgemak vinden wij zeer goed! Alleen de levering was een dag later dan beloofd....

03-12-2010 - 14:11:22

Mooie kaarten, snel geregeld!

03-12-2010 - 13:45:51

Wij zijn heel erg tevreden over ons geboortekaartje, zijn er heel erg blij mee. We hebben de kaartjes maandag besteld en hadden ze dinsdag al in huis, heel erg snel dus.

03-12-2010 - 13:33:54

Wij zijn zeer tevreden. Aanpassingen werden direct doorgevoerd, service was perfect en de verzending was snel. Wij komen zeker nog een keer terug als klant.

03-12-2010 - 13:26:51

Na de proefdruk via de mail nog enkele veranderingen doorgegeven, welke dezelfde dag nog werden verwerkt. De enveloppen (ruim voldoende) op tijd in huis. Ook de levering van de kaarten, na de laatste gegevens telefonisch door te hebben gegeven, was snel. Het enige minpuntje is dat er op zaterdag niet wordt gedrukt waardoor wij pas na het weekend de gegevens door konden geven.

03-12-2010 - 13:07:15

Wij hebben het als zeer prettig ervaren. De bestellingen werden erg snel geleverd. Ook netjes te woord gestaan aan de telefoon.

03-12-2010 - 10:25:32

Heel gemakkelijk via telefoon gegevens door te geven. Zelf meerdere malen aan te laten passen.
Levertijd sneller dan verwacht.

02-12-2010 - 12:49:02

Ik ben zeer tevreden over de geleverde service. Eerst dacht ik dat jullie een fout begingen doordat de naam niet volledig op het kaartje stond, maar dit hadden we zelf op de leesproef moeten zien. Ondanks dat de fout bij ons lag, kregen we van jullie toch nog 15 juiste kaartjes thuisgestuurd, wat ik enorm apprecieer. Het enige was dat het nogal lang duurde vooraleer wij de kaartjes kregen. Dit kan natuurlijk te wijten zijn aan de feestdag in België, maar toch, dit had wat sneller gemogen. Al bij al zou ik zeker nog bij jullie bestellen.

01-12-2010 - 21:53:46

Prima. Alles was snel in huis en aanpassingen op de kaartjes waren snel verwerkt. Ook prettig dat we een kaartje voor een jongen en meisje konden bestellen, zonder ze beide af te hoeven nemen.

01-12-2010 - 21:44:42

telefonisch heel goed te wordt gestaan, snapt de vragen die ik stelde. En zocht het tot de bodem uit zodat het duidelijk werd dat alles verzonden was en dat de kaartjes en de enveloppen op dezelfde dag binnen kwamen ondanks dat het apart van elkaar verstuurd was.